Digital avveckling
Vi lägger stora resurser på att göra avvecklingsprocessen så enkel och smidig som möjligt. Hos oss är processen för dig som kund i princip helt digital. När du accepterar vår offert kommer du direkt in i vår digitala checklista. Där ser du vilka handlingar som vi behöver för just ditt bolag.
Eftersom våra system integrerar med alla Sveriges banker, Skatteverket och Bolagsverket så går de flesta uppgifter att hämta helt automatiskt med BankID. Självklart går det även att digitalt skriva under avtal och fullmakter. Vill du hellre ladda upp pdf-filer så accepterar vi även det.
Behöver vi någon kompletterande uppgift så får du feedback direkt i checklistan. Det skulle kunna vara att vi fått fel period på ett kontoutdrag eller att aktieboken inte stämmer. Med enkla instruktioner är det enkelt för dig att komplettera med det vi behöver.
Redovisningskonsult?
Hjälper du någon annan med snabbavveckling av bolag? I inloggat läge kan du se precis hur långt varje ärende kommit, vad som saknas och ladda upp saker som du ansvarar för. Om någon annan ska ladda upp en viss uppgift så är det bara att dela checklistan med den personen.
Få offert direkt
Begär offert på en snabbavveckling redan idag så ser du hur enkelt det är. Oftast har du pengar för ditt bolag inom bara några dagar.